HR & Salaris online als oplossing
"Uit die inventarisatie bleek duidelijk dat inzicht belangrijk was; ze wilden gebruiksgemak en het moest goed koppelbaar zijn met hun systemen. Vanuit daar hebben wij ons systeem HR & salaris online in de servicevariant geïmplementeerd. Dit leverde Feyen direct duidelijke managementinformatie op. Ze kregen inzicht en ervaarden gebruiksgemak", licht Alfred toe.
Jeroen: "We kunnen nu inderdaad eenvoudig mutaties doorvoeren en daardoor een stuk sneller werken. Daarnaast hebben wij gekozen voor een oplossing met een app, waardoor onze medewerkers zelf ook hun gegevens kunnen inzien. Ze kunnen hun vakantiedagen invullen en de salarisstroken downloaden. Ook voor onze medewerkers is dit dus een fijne oplossing."
Vrijheid & betrokkenheid
Alfred: "Feyen heeft een mooie stap gemaakt vanuit de servicevariant naar de selfservicevariant, waarin ze eigenlijk de complete vrijheid krijgen van het hele systeem. Aan de ene kant wilde Feyen graag vrijheid, maar tegelijkertijd ook een stuk borging van kwaliteit. Dat vullen wij in door vier keer per jaar een scan te doen. Dan komt mijn collega langs en neemt de administratie door. Dat zijn ook mooie momenten om de laatste tips en tricks van het systeem even door te lopen.
"Doordat wij zo betrokken zijn en continu zien wat er gebeurt, kijken wij juist naar de kansen voor Feyen."
Wat we ook altijd meenemen, is een stuk werkkostenregeling. Voor klanten vaak een lastige regeling, maar doordat wij zo betrokken zijn en continu zien wat er gebeurt, kijken wij juist naar de kansen voor Feyen." Deze manier van werken wordt ook erg gewaardeerd door Jeroen: "Het contact met de Jong & Laan ervaren we als zeer prettig. Het is een grotere organisatie geworden door de jaren heen, maar dat brengt ook veel specialismen met zich mee, waardoor wij met vele vraagstukken bij hen terechtkunnen. Ideaal!"