
Ik hou enorm van mijn werk en heb tien jaar lang met veel plezier gewerkt bij een van de vier grote accountantsorganisaties. Maar na een jaar of zeven merkte ik dat dit voor mij niet de ideale werkomgeving was. Niets ten nadele van mijn werkgever destijds; het lag aan mijzelf. Ik had de drive om eindeloos door te werken, terwijl ik ook andere dingen wilde doen, maar mijzelf daar niet de ruimte voor gaf. Om die andere dingen wel te doen had ik dus wat hulp nodig. En daarom ben ik destijds op zoek gegaan naar een werkgever die mij daarin hielp. In de Jong & Laan heb ik die werkgever, gelukkig, gevonden.
"Ik had de drive om eindeloos door te werken, terwijl ik ook andere dingen wilde doen, maar mijzelf daar niet de ruimte voor gaf."
Waarom zouden wij haast hebben als een ander te laat is?
Dit is een vraag die wij onszelf stellen als de klant zijn/haar afspraken niet of te laat nakomt. Uiteraard denken en werken wij zo veel mogelijk mee om alsnog de deadline te halen, maar niet voordat deze vraag beantwoord is. Dus gaan we in gesprek met de klant, en dat geeft rust. Want wij krijgen inzicht in de reden en die geeft ons óf motivatie om alsnog de deadline te halen, óf extra tijd als de deadline toch verschoven kan worden.